The Opening
S3, E9: The Fishers run into some unexpected guests at an art-school benefit featuring works for sale by Claire, Russell and Olivier. Meanwhile, David and Keith have an awkward video-store meeting with Father Jack, then haggle over the 'rules' of three-way sex with a stranger.