The Optimist
Сезон 5, серия 20: With high school graduation less than two years away, Sue finds herself becoming super stressed out when she hunkers down and frantically tries to earn a scholarship to help pay for college. Meanwhile, upon figuring out that business is down because she forgot to send out all of Dr. Goodwin's dental appointment reminder cards, Frankie tries to find a way to secretly send them out without her boss finding out. After Mike misinterprets a situation and scolds a girl for picking on Brick, Brick demands that Mike formally apologize. And Axl and his football buddy Hutch (guest star ALPHONSO McAULEY) eat the Hecks out of house and home in order it try to bulk up so that they are big enough to be picked again to play on the team next year.