시즌 1, 에피소드 8: When a fellow merchant is badly beaten, a group of shopkeepers from the lower east-side of Manhattan contacts the A-Team for help in getting rid of the mobsters who are demanding "protection" money from them. Hannibal sets up an elaborate sting in order to trap the top man of this menacing organization.