The Outsiders
S2, E6: When Annie and Reva are sent to deploy surveillance cameras on the Poland-Belarus border, they are taken captive by members of the Belarusian Secret Police. As they work to escape their captors and make their way back to friendly soil, Joan sends Jai to Belarus to lead a covert rescue operation. Guest starring: Jaimie Alexander.