The Overdose
S1, E4: A baby screams alone in an abandoned car along a highway. His father has disappeared and his mother lives in a catatonic state in a psychiatric hospital. Because of Kurt’s health issues, Linda has to take the lead on a case that brings her face to face with any parent’s worst nightmare.