Bosch The Overlook
S6, E1: Nearly a year has passed and Bosch, still grinding on the Daisy Clayton murder case, gets called to the Lake Hollywood Overlook to investigate the murder of medical physicist Stanley Kent. Edgar runs a sting on his dirty cops, Maddie starts a new internship, and Chief Irvin Irving jumpstarts his mayoral campaign.