The Overnight
시즌 2, 에피소드 16: Officers Chen and Bradford respond to a call at the Los Angeles auditions of "American Idol" and Officer Chen ends up facing Ryan Seacrest and the judges; Chen befriends a reporter whose motives are not clear.