The Ozark Howler
S1, E4: Forrest travels to Missouri with zoologist and wife Jessica to meet a witness who claims he witnessed a wolf-like creature with a strange howl and distinctive odor. A chance encounter with a local moonshiner leads them to an amazing discovery.