The Pain in the Heart
S3, E15: When a human jawbone shows up at the Jeffersonian, Brennan and the team quickly realize that the Gormogon serial killer has struck again. In a shocking turn of events, an explosion in the lab sends Zack to the hospital, and it is discovered that Gormogon's silver skeleton goes missing from the basement vault. Every Jeffersonian employee soon becomes a suspect, with the very real possibility that one of their very own may be working as an apprentice to the twisted and elusive serial killer.