The Paint Ball
Сезон 9, серия 2: The Queens present a total of 24 iconic looks on the runway – including hand-painted masterpieces created in the Werk Room – in the art-inspired Paint Ball. Oscar-nominated actor Stephanie Hsu joins the judges' panel to appraise the Queens' work.