Сезон 2, серия 2: While working at the Beverly Hills Beach Club, Brandon meets Jerry Ratinger who hires him as a driver for his wife. However, when Brandon meets and kisses a girl, he is upset to learn from Jerry's wife that she is Jerry's mistress.