The Passion of the Mandy
Сезон 1, серия 11: Mike, amazed that Mandy might finally have found a passion for something, takes her under his wing at work when she offers to start an Internet campaign to keep Ed's favorite barber shop hangout from closing. Also, an exhausted Vanessa insists that she can still take care of the household despite her hectic work schedule, until she falls asleep during her own business presentation.