The Patchwork Girl
S1, E5: Mona communicates with a mysterious stranger who promises insights into Nolan’s murder. Dylan struggles to concentrate on an important audition while being distracted by Dana Booker’s investigation. And the Perfectionists' plan to clear their names ends in tragedy.