The Patent Troll
시즌 4, 에피소드 7: When Richard decides to stand up to a patent troll, his defiance ends up coming back to haunt him. Gilfoyle goes to desperate measures to battle Jian-Yang's new smart fridge. Jared embraces multiple identities in his quest to reduce costs. Erlich tries to hang with the alpha males.