The Path The Door
S3, E8: Eddie forces the whole movement to "Refine," challenging them to sacrifice things they care about. Sarah and Prof. Jackson search for a man from her past who can help her find Lilith. Vera tries to build a life outside of Meyerism and away from her mom.