S2, E9: The Human Doll Justin Jedlica returns to help Dr. Dubrow pump up a "pec-less" body builder, a former Miss India hopes Dr. Nassif can perfect her pig nose and the Doctors have a heart-to-heart with a woman obsessed with body modification.