The Perfect Cocktail
S6, E22: When Marshall and Barney argue over the destruction of the Arcadian Hotel, Robin and Lily try to mix the right combination of cocktails that will force them to make up. Meanwhile, Ted plans a romantic weekend away with Zoey.