S1, E7: As a result of lies to prevent Shinichi from returning to hometown, Akane, Sotoko, and Shinichi end up in a love triangle relationship. Naomi, who now knows about Kasuya family's streaming business gets involved as Shinichi's agent. Moreover, Jiro's wife, who has no clue about this business, suspects that "Tunnelman" is her neighbor Shinichi.