The Peterhansels: Das wetteifernde Dakar-Paar
S1, E1: Stéphane and Andrea Peterhansel, freshly crowned FIA World Cup for Cross Country Rallies champions, will race the Dakar Rally 2020. In this story by the Red Bulletin, the husband-and-wife team explains how they prepare for this grueling off-road race in the desert.