The Petrified Florist
S9, E15: While observing the guests at a dinner party held by a Beverly Hills gossip magazine editor (Sally Kellerman), Jessica (Angela Lansbury) envisions the plot for her next murder mystery. Guest stars: Penny Fuller, Gregory Sierra.