The Phone
S1, E4: The gang under house arrest, Kai tricks Stu into admitting he put coke in everyone's cases and has a phone. The Man helps Branco see that Selma's behind Davide's murder. This means war. The minefield goes down, starting a mass escape attempt. Until..