The Pied Piper of R&B
시즌 1, 에피소드 1: As R. Kelly rises to fame and power as an R&B icon, he forms relationships with younger singers and dancers. Rumors about his marriage to a fifteen-year-old Aaliyah do little to stop his meteoric trajectory.