The Pious Thieves
Сезон 1, серия 5: For the love of money is the root of all evil. A trail of signs did lead The Hunters unto a merchant’s lair, where unearthed remnants of the past echoed evils of the present. Millie’s compass delivered her to the House of Offerman, whereupon she encountered Jonah and put a charge unto him: “I beseech thee walk in truth!”