The Pirate & the Practice
S1, E9: While the residents of BlueBell prepare for their annual Planksgiving celebration, Zoe anxiously counts the days until her return home to New York for Thanksgiving. Unfortunately, getting out of town may be a bit trickier than Zoe anticipated due to the fact that she has to meet her 30 percent quota of patients by midnight or lose her share of the practice to Brick. Meanwhile, Lavon encourages Wade to be honest about his feelings for Zoe, and George's father offers him an opportunity to join his law firm in Montgomery, which isn't exactly music to Lemon's ears.