The Place He Awakened
Сезон 1, серия 1: In the year 2050, engineer Derrida Yvain becomes aware of a bug in a new line of androids developed by his company. His attempts to avert disaster are blocked off at every turn, and soon, he and his friend Nathan are forced to run for their lives!