The Place Where the Truth Comes Out
Сезон 1, серия 1: Yago Costa is a former police inspector serving time for murdering his partner and best friend in the very interrogation room where they’d solved so many cases. Now, thanks to journalist Sara Sibilio, he can tell the world why he did it.