The Plan
S7, E18: When Robert is put in charge of selecting his wedding invitations, Ray suggests he intentionally botch the assignment so that Amy will let Robert off the hook with their wedding plans. After convincing Robert to write a horrible version so that Amy will relieve him of wedding duties, Ray's plan backfires when Amy tells Robert that their planner mailed them out.