The Plan
S2, E3: The death of a psychic's husband sparks some interesting conversation around Fisher & Sons. Meanwhile, Ruth is changed after attending a lengthy self-actualization seminar; Claire is upset to discover that her guidance counselor has betrayed her confidence; and Brenda walks out on a college course she enrolled in.