The Playboy Killer Paul Snider
S1, E5: Teenaged Patti Laurman believes silver-tongued Paul Snider when he promises to make her a Playboy model, just like his wife, Dorothy Statten; for Dorothy, the dream comes to a bloody end, and, now, an unsuspecting Patti is in the hands of a killer.