The Prestigious School's Interview
S1, E4: The day they had been preparing for has finally arrived! The Forgers are fully prepared and head to the interview. As soon as they enter the school grounds, Loid feels someone watching them. All of the applicants were being observed from the shadows by the instructors of the academy. The exam had already begun. Housemaster Henderson, who would be grading their performance, kept a keen eye on how the Forgers were acting and seeing if they were truly worthy of the prestigious Eden College.