The Price of Inheritance
Сезон 1, серия 4: While Ubaldo works to professionalize the gang, Dinorah makes a bid of 1 million reais to save their properties from being auctioned off by the bank. They've won, but now they'll need more money and prepare for the next heist. Dilvania welcomes the families that lost their homes in the auction to live on their land, creating a commune and inspiring political hatred.