The Six Million Dollar Man The Price of Liberty
S4, E3: When a disgruntled scientist steals the Liberty Bell and threatens to blow it up, Steve must partner with an imprisoned bomb expert to defuse the explosive device and save the national treasure. Chuck Connors guest stars.