The Price of Loyalty
S1, E4: This episode explores the 1970s DEA investigation into Hefner, Playboy, and drugs through the lens of two women who lived and worked at Playboy: Hefner's right-hand woman Bobbie Arnstein, who died by suicide while being investigated for drug trafficking, and Playboy Bunny Adrienne Pollack, who died of a drug overdose in 1973.