The Prince Interviews
S1, E2: Royal tutor Heine has been tasked with grooming four princes into potential kings. He’s interviewed the proud Prince Leonhard, but three more princes await: the highly intelligent Bruno, freewheeling Licht, and perpetually-glaring Kai. With each prince's personality as unique as the last, interviewing them will prove to be anything but straightforward...