The Prince of Nucleotides
S7, E4: Hank treats a transgender teenager and learns her life is more complicated than he expected. Evan and Jeremiah host a gala fundraiser for the Center for Rare & Orphan Diseases and Jeremiah makes a major purchase for the lab. Meanwhile Paige and Evan's journey to parenthood takes an unexpected turn, and Divya grows closer to Prince Quami.