The Prince Who Would Sell His Kingdom
Сезон 1, серия 1: Try as he might, Prince Wein can't seem to fail. He wants to sell off his kingdom and disappear, but his brilliant decisions keep getting in the way. After he gets the empire to fund and train his troops, a string of victories only complicates his plans.