The Prince's Bride
S3, E19: Drama has an offer from a major director on a big movie sequel. Ari finds a backer for 'Medellin,' but the source of his wealth, and his wife's intentions toward Vince, are shady. Turtle has a date with Kelly--under the watchful eye of her father.