S3, E14: On Valentine's Day, Mike and Molly play Cupid and prod Harry into asking Victoria out on a date, and to everyone's surprise she accepts. Meanwhile, Carl has a list of reasons why hanging out at the coin laundry on the holiday will help Samuel and him meet single women.