The Principal
S7, E14: After the unexpected alleged suicide of one of Walker's old friends, a local high school principal who was investigating a school drug ring, Walker, acting as the new principal, attempts to uncover the truth about the man's death and restore order to the chaotic campus, which is overrun by drug dealers.