The Prodigal Father
S7, E17: Jessica (Angela Lansbury) probes the murder of her neighbor's (Claudia Christian) long-lost father (Donnelly Rhodes), a suspected bank robber thought to be already dead. Guest stars: Robert Lansing, Larry Wilcox.