The Prodigal Son
S1, E2: In their first interviews since their expulsion from the church, Carl and Laura Lentz guide viewers into the inner sanctum of Hillsong, detailing the burden of building the church’s most prized congregation and the response from church leadership when it deemed Carl a liability. While the church’s founder, Brian Houston, paints Carl as the lone bad apple, observers are left to wonder: Is Hillsong a house of cards?