Сезон 1, серия 1: Danny’s world comes crashing down as Josh’s health deteriorates and death becomes a matter of time. An organ transplant is the only hope for Josh’s survival. Danny makes a dangerous commitment to himself and walks down a path of no return. Kabir cracks a nexus between a corrupt cop and a local drug cartel but in doing so exposes himself and his unit to public criticism on social media.