The Proof is in the Pudding
S5, E22: When a young boy comes into the hospital with a rare disease which leaves his bones incredibly fragile, Cade’s father, Ian, scrubs in to assist in the surgery, leaving Cade all on her own in her recovery. With his clinical trial officially being declared a success, Devon has some huge decisions to make about the future of his career. Meanwhile, Billie struggles with some new feelings.