The Protector
시즌 1, 에피소드 5: Doris Bradley moved her family to idyllic small town Spring Valley, Illinois, to escape the violence of Chicago. When her 16-year-old daughter Diamond disappears, she fears the worst, and police uncover secrets that may have cost her her life.