The Pugilist Break
S1, E5: What looks like a death by drug overdose of a reformed junkie turned community activist results in Henry and Jo tracking a murderer. The complex investigation involves dirty dealings between a real estate developer and a community organizer with millions of dollars at stake. Henry flashes back to the same 1890s New York tenement where he worked as a doctor to help the poor, including an orphan boy who gives Henry a special handmade gift. Meanwhile, Abe cooks up a Sunday dinner feast for Henry, Jo and himself. When Jo tries to find out how the two men know one another, Henry weaves an elaborate tale to cover the truth. Guest stars include Juan-Pablo Veza as Raul and Caleb McLaughlin as Alejandro.