The Punishment Light
S1, E8: Nancy's life takes a strange twist when she turns down the advances of an interested single father, Peter but engages in a brief sexual encounter with a threatening, competing pot dealer. With Nancy out of the house, Andy and Doug get into her stash and make a mess in stoned pursuit of a rat in the wall.