The Qualifier Begins
S1, E4: The Beyblade Regional Qualifying Tournament is underway as Tyson, Max, Ray and even Kenny are entered to see if they can dethrone Kai, the reigning champion. As our announcers, Brad Best and A.J. Topper rev up the crowd, Kenny is first into battle but without a Bit Beast in his blade, he falls quickly to Kai.