The Racket
S2, E8: Eric is stunned as one by one the dominoes fall around him, and the secrets surrounding the mysterious house at 8686 Mint Hill Drive are revealed. Circumstances force him to take drastic action in an attempt to stop the demise of SEG and his family. Meanwhile, Detective Cornell inches closer to finding Kate's killer.