The Rainbow of Her Reasons
시즌 5, 에피소드 6: Ruth happily helps 'circle the wagons' when Sarah calls; David and Keith discover it's hard work playing house with Anthony and his brother Durrell; Nate muses on the loss of his first love; Claire finds a temporary financial solution; Vanessa hires a nanny with unexpected talents; Rico gets an offer he can't believe--or refuse.