S1, E4: Travis Pastrano goes to Willow Springs, California to test-drive the new Dodge Dart before the rallycross event in Charlotte, North Carolina. There he will face off against a slew of X Gamers such as Bucky Lasek, Ken Block, Tanner Foust, and more.